Studniówkowe inspiracje 2017

1/03/2017

Rok 2016 był dla mnie okresem wielu zmian. Udało mi się skończyć studia, przeprowadziłam się do miejsca, o którym zawsze marzyłam, doceniłam jak ciężko jest pracować na każdy grosz, a co najważniejsze uświadomiłam sobie, że lepiej w ogóle nie mieć przyjaciół niż otaczać się fałszywymi osobami, które tak naprawdę nigdy nimi nie byli. Zdałam sobie sprawę, że tylko my mamy wpływ na to, jak potoczy się nasze życie. Kiedy masz dosyć swojej pracy, która Cię nie satysfakcjonuje albo nie jesteś szczęśliwa w związku, nie czekaj na odpowiednią chwilę, aby to zmienić, bo może jeszcze się jakoś ułoży. Zrób to teraz. Życie jest za krótkie na planowanie i odkładanie czegoś na następny dzień. Mam nadzieję, że w roku 2017 uda mi się osiągnąć wszystkie wyznaczone cele. Pamiętajcie, że Nowy Rok jest jak niezapisana książka, a każdy miesiąc to jej kolejny rozdział. To od was zależy, jakie będzie jej zakończenie.  

*


Sezon studniówek rusza już w najbliższy weekend. Pamiętam jak przed swoją imprezą byłam bardzo zestresowana, ponieważ nie miałam wtedy chłopaka ani żadnej osoby na oku, którą mogłabym zaprosić. Popełniłam wtedy największy błąd swojego życia, bo w ostateczności zapłaciłam za kolesia, którego ledwo znałam tylko po to, żeby z kimś się pokazać. Potem bardzo tego  żałowałam i upiłam się, żeby poczuć się lepiej. Najzabawniejsze było to, że nie miałam nawet ani jednego zdjęcia z moim "partnerem", bo wolał fotografować się z moją koleżanką. Jeżeli nie macie z kim iść, nie jest to żaden wstyd. Lepiej przyjść samemu lub zabrać swoją najlepszą przyjaciółkę i spędzić ten wieczór dobrze się bawiąc, niż udawać tylko po to, żeby się dopasować. Oprócz odpowiedniego partnera istnieje jeszcze jeden poważny problem, a mianowicie w co się ubrać? Wiadomo, że w ten szczególny dzień każda dziewczyna chciałaby wyglądać wyjątkowo. Istnieje jednak bardzo duże prawdopodobieństwo, że jakaś inna wywłoka na sali, której nie znosicie będzie ubrana tak samo jak wy. Tak zdarzyło się właśnie na mojej studniówce. Co prawda nie znałam tej dziewczyny wcześniej, ale nie miało to w sumie żadnego znaczenia. Co poradzić w takiej sytuacji? Cóż miałam ochotę ją zamordować i zedrzeć z niej sukienkę, tym bardziej że przyszła jako osoba towarzysząca, ale oczywiście tego nie zrobiłam, bo życie to nie serial jak 90210 czy Plotkara. 


Jak więc nie wyglądać tak samo, jak inne dziewczyny? Cóż...macie trzy rozwiązania.

PO PIERWSZE

Możecie zamówić sobie sukienkę na miarę u drogiego projektanta co pozwoli Wam poczuć się jak prawdziwa celebrytka #nabogato.

PO DRUGIE

Jeżeli nie macie aż tylu pieniędzy  możecie kupić sukienkę w second handzie #oszczędnie. 

PO TRZECIE

Możecie podpatrzeć sukienki gwiazd z czerwonego dywanu, kupić materiał i oddać go do krawca, aby uszył coś podobnego #sprytnalaska.

  
Jeżeli nie przeszkadza Wam jednak fakt, że ktoś będzie wyglądał tak samo, możecie spróbować kupić sukienkę z sieciówki. Wybór należy do was. Dla ułatwienia przygotowałam kilka naprawdę fajnych propozycji z moich dwóch ulubionych sklepów New Look i Top Shop. Większość rzeczy jest niestety dostępna tylko online, ponieważ nie widziałam ich w polskich sklepach stacjonarnych. Może to być dla was duży plus, bo im coś jest trudniej dostępne, to ma się większą pewność, że nikt z waszego otoczenia nie założy tego samego. Ceny w tym zestawieniu będą bardzo różnorodne. New Look będzie zazwyczaj tańszą alternatywą. 


MÓJ NUMER 1  


 Burgundy Velvet Bardot Neck Frill Trim Bodycon Dress




Zakochałam się w tej sukience, kiedy tylko zobaczyłam ją na sklepowym manekinie w Arkadii. Taki fason jest idealny dla szczupłych dziewczyn, które chcą podkreślić swoje wcięcie w talii. Nie jestem pewna ile obecnie kosztuje, bo przymierzałam ją jeszcze przed wyprzedażami (wtedy było to ok. ponad 150 PLN). Na angielskiej stronie internetowej sklepu przeceniono ją na 15 funtów, więc wydaje mi się, że jest to świetna okazja na zakup. 


Podobna sukienka jest również dostępna w wersji niebieskiej, ale nie jest przeceniona na stronie. Wydaje mi się, że nie będzie już tak przylegająca, jak poprzedniczka, ponieważ wykonano ją z innego materiału. Jeżeli chodzi o Warszawę to wiem, że możecie kupić ją w Arkadii i Złotych Tarasach.  



Blue Frill Trim Bardot Neck Bodycon Dress








Silver Metallic Pleated Plunge V Neck Maxi Dress




Wcześniejsza cena tej sukienki to €44,99. Taki fason będzie dobrze prezentował się nawysokich dziewczynach z długimi nogami,  które nie boją się odsłonić trochę ciała. 




Black Floral Embroidered Detail Double Strap Bodycon Dress





Sukienka została przeceniona z €39.99. Jest też dostępna na stronie w kolorze burgundowym w tej samej cenie. Jeżeli nie czujecie się dobrze w jaskrawych kolorach i poszukujecie czegoś eleganckiego i stonowanego to ta propozycja będzie dla was idealna. 



Black Glitter Strappy Maxi Dress







Przeceniono ją z €49.99. Taki fason kojarzy mi się z kreacjami Marilyn Monroe, w których prezentowała się na czerwonym dywanie. W takiej sukience będziecie błyszczeć jak prawdziwa gwiazda. 



AX Paris Mid Pink Lace Panel Maxi Dress


NEW LOOK €65.00


Źródło zdjęć


Sukienka jest też dostępna w innych wersjach kolorystycznych m.in. białej, czerwonej, turkusowej  i granatowej. Będzie doskonała dla grzecznych dziewczynek, które chcą wyglądać na studniówce jak prawdziwa księżniczka. 



AX Paris Red Choker Bodycon Dress




Źródło zdjęć


Czerwona sukienka nada się idealnie, jeśli chcecie postawić na bardziej seksowny look i np. uwieźć partnera koleżanki. Dzięki wbudowanemu chocker'owi nie musicie zakładać do niej już żadnego naszyjnika.  




QED Black Velvet Frill Trim Bardot Neck Bodycon Dress




Źródło zdjęć




To kolejna welurowa sukienka w moim zestawieniu, która jest najtańsza ze wszystkich. Została przeceniona z  £29.99. W przeciwieństwie do poprzedniczki nie posiada wbudowanego chockera, a więc biżuteria jest do niej jak najbardziej wskazana. 




Tall Lace Up Maxi Dress






Ta sukienka została przeceniona z £125.00. Jest to kolejna propozycja dla tych bardziej odważnych dziewczyn, które nie wstydzą się wyeksponować dekolt i plecy. Sznurowanie pod szyją wygląda tutaj bardzo efektowne i sprawi, że w tym przypadku również nie będziecie musiały martwić się o biżuterię. 




Chocker Cut  Out Midi Dress by Rare



Źródło zdjęć


Ta mała czarna jest moją kolejną faworytką i uważam, że każda dziewczyna powinna mieć coś podobnego w swojej szafie.  Jest bardzo uniwersalna i oprócz studniówki nada się jeszcze na wiele innych okazji. 










Metallic Plunge Midi Dress






Ta propozycja jest bardzo oryginalna i najdroższa ze wszystkich wymienionych.  Ciekawego akcentu dodają tu metaliczne zdobienia, które sprawią, że na pewno wyróżnicie się na tle innych koleżanek. Osobiście dobrałabym do niej upiętą fryzurę, aby wyeksponować plecy.




Metallic Cage Front Maxi Dress by Rare





Źródło zdjęć


Dzięki tej sukience podkreślimy talię oraz wyeksponujemy biust i nogi. Jej cena  to £79.00.




Plunge Ruffle Midi Dress by Rare


 


Źródło zdjęć


Pudrowy róż jest ostatnio jednym z moich ulubionych kolorów.  Sukienki w takim odcieniu dodadzą uroku zarówno blondynką i brunetką.  Ten fason dzięki dołączonej falbance będzie dobrą alternatywą dla dziewczyn z mniejszym biustem.




Frill Maxi Cami Dress OML

TOP SHOP £24.00






Ta propozycja to połączenie stylu boho z odrobiną hippie w bardziej eleganckim wydaniu. Sukienki w kolorze pomarańczy nadadzą się idealnie dla brunetek i szatynek. Długość maxi to fajna opcja dla tych dziewczyn, które nie lubią odsłaniać nóg i chcą czuć się bardziej swobodnie.  




Strappy Bodycon Midi Dress by Rare 

TOP SHOP £45.00


Źródło zdjęć


Ta sukienka kojarzy mi się z siostrami Kardashian- Jenner, które uwielbiają pokazywać się w obcisłych stylizacjach. Będzie wspaniałym rozwiązaniem dla tych dziewczyn, które tak samo, jak celebrytki są miłośniczkami podkreślania swoich krągłości. Kolor khaki pasuje do każdego typu urody oraz wspaniale skomponuje się z białymi i czarnymi dodatkami.  




Floral Trim Prom Dress

TOP SHOP £62.00






Taki fason będzie idealny dla niemalże wszystkich dziewczyn. Jeżeli macie figurę klepsydry to taka sukienka pięknie ją podkreśli. Jeśli posiadacie bardziej chłopięcą sylwetkę, to rozkloszowany dół nada jej kobiecych kształtów. Decydując się na te propozycje postarajcie się ograniczyć dodatki do minimum, ponieważ sukienka posiada już efektowne pozłacane zdobienia.   



Piszcie w komentarzach, które sukienki przypadły Wam najbardziej do gustu. Jestem bardzo ciekawa opinii. 

xx


Podobne posty

12 komentarze

  1. 3 i 5! <3
    studniówka dawno za mną, ale ta 3 skradła moja serce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. od mojej studniówki upłynęło też już trochę czasu ale co do sukienek najbardziej spodobała mi się AX Paris Mid Pink Lace Panel Maxi Dress:) bardzo ładna:)
    https://comamima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie sukienki mnie zachwyciły i sa godne uwagi :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/jak-zrobic-artystyczny-niead-na-gowie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza welurowa wygląda zjawiskowo! ah - piękna kobietka z Ciebie!
    www.wkrotkichzdaniach.pl - coś nowego na blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczególnie spodobała mi się ta długa błyszcząca suknia ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Burgundowa sukienka nr1, sztoooos! Za rok z pewnością taką sobie sprawię na moją 100 :)


    http://aleksandra-jakuta.blogspot.com/2017/01/sensilis-cc-krem.html

    OdpowiedzUsuń
  7. 2 sukienki mnie urzekły, są przepiękne ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Great blog :)

    http://shizasblog.blogspot.com/

    Would you like to follow each other on Gfc???Please follow my blog ll follow back.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza jest mega! Ale mi do studniówki jeszcze daleko...
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne sukienki, numer jeden jest cuudny, plus pastelowa, luźna sukienka <3 Zastanawiam się nad sukienkami z dużym dekoltem, ale widocznie teraz dziewczyny ubierają się bardziej odważnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne sukienki :-) Najbardziej podoba mi się ta pierwsza, bordowa.
    Pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice collection of women western dresses :) I like last one black dress...

    OdpowiedzUsuń

ARCHIWUM

Statystyki