#SudioSweden

3/28/2017




W ostatnim czasie miałam okazję współpracować ze szwedzką firmą Sudio Sweden, która posiada w swojej ofercie eleganckie słuchawki z najwyższą jakością dźwięku. Zdecydowałam się zamówić model Vasa Pink, czyli słuchawki z 3 przyciskami funkcyjnymi oraz mikrofonem, które są dostępne dla systemu iOS lub Android. Oprócz koloru różowego w ofercie pojawiają się również takie jak Rose Gold Black, Rose Gold White oraz Blue. Nazwa modelu VASA pochodzi od imienia króla Gustawa Wazego, który prowadził wojnę szwedzką o niepodległość, przeciwko królowi Danii Christianowi II w XVI wieku. Według producenta Model VASA jest jednym z najlepszych zestawów premium, do którego została opracowana nowa generacja sterownika 10,2 mm. Dzięki temu użytkownik jest w stanie usłyszeć w piosence każdy szczegół oraz instrument, dając przy tym wyjątkowe i niezapomniane wrażenia dźwięku".  


SPECYFIKACJA TECHNICZNA

Typ: 10,2 mm Dynamic Speaker 
Wrażliwość: 113 dB SPL @ 1 kHz
 Impedancja: 32 Ohm @ 1kHz 
Pasmo przenoszenia: 18 Hz- 23 kHz
Obudowa: materiał kompozytowy, aluminium
Wykończenie: wypolerowane metalowe krawędzie
Model: douszne
Waga: 23 gramy 


DŹWIĘK
10,2 mm dynamiczny głośnik jest przeznaczony do dostarczania naturalnych basowych dźwięków, dzięki którym jesteś w stanie usłyszeć dokładną melodie każdego instrumentu, jakbyś znajdował się w samym środku studia nagraniowego"

MOJA OPINIA


WYGLĄD

Słuchawki zostały zapakowane w białe pudełeczko z czerwoną kokardą, które idealnie nadaje się na prezent. Dodatkowo do każdego zestawu firma wysyła darmową obudowę na Iphona (6,7,6+,7+) lub Samsunga (6,7). 


W środku zapakowano kolejne solidnie wykonane pudełko oraz dołączono karteczkę od firmy. W opakowaniu znalazły się słuchawki z 4 parami dodatkowych nakładek silikonowych, skórzane etui zapinane na guziczek, instrukcja obsługi, karta gwarancji jakości oraz metalowy klips mocujący słuchawki. 




Poniżej możecie obejrzeć unboxing, który nagrałam na swoim Snapie. Przy okazji zapraszam Was do obserwowania: @kineczkaaaaaaaa



Muszę przyznać, że te słuchawki są o niebo lepsze od tych dołączonych do Iphona lub Samsunga. Dlaczego ? Oto dwa bardzo ważne powody:

Po pierwsze

Gdy jeszcze używałam słuchawek od Apple czy tych Samsungowych to notorycznie zdarzało się tak, że np. podczas jazdy tramwajem odtwarzałam muzykę jak tylko najgłośniej się dało, ale i tak było ją słychać bardzo cicho. Słyszałam za to wszystko inne, co działo się wokół. Strasznie mnie to wtedy denerwowało i zastanawiałam się, czy to wina mojego telefonu, czy mam po prostu włączone jakieś złe ustawienia. Kiedy po raz pierwszy wypróbowałam słuchawki od Sudio Sweden, to aż nie mogłam uwierzyć jak znakomita może być jakość dźwięku. Teraz idąc ulicą albo jadąc komunikacją miejską mogę w końcu odciąć się od otaczającej rzeczywistości. Tak jak obiecuje producent, w tych słuchawkach można usłyszeć każdy instrument i szczegół w piosence, na który wcześniej nie zwracało się uwagi. 


Po drugie

Dzięki silikonowym nakładką słuchawki idealnie dopasowują się do mojego ucha, a co najważniejsze nie wypadają podczas biegania czy innej aktywności fizycznej tak jak np. było ze słuchawkami od Samsunga. Teraz moja ulubiona muzyka towarzyszy mi dosłownie wszędzie i nie muszę irytować się ciągłym poprawianiem sprzętu w czasie ruchu.


CO WAŻNE ? 

Koszt takich słuchawek to 299 zł z bezpłatną wysyłką, jeśli zamówicie je na oficjalnej stronie Internetowej firmy: www.sudiosweden.com/pl. Dodatkowo z kodem rabatowym KINGA.S15 otrzymacie 15 % zniżki na wszystkie produkty ! 

Firma posiada w swojej ofercie również inne modele słuchawek takie jak:



REGENT 

Doświadcz niekończącej się możliwości zmiany designu słuchawek Sudio Regent, dzięki wymiennym nakładkom. Ciesz się bezprzewodową swobodą przez ponad 24 godziny ciągłego odtwarzania muzyki oraz komfortową i delikatną skórzaną obudową...Więcej 


VASA BLA- BEZPRZEWODOWA WYGODA

Wysoka jakość dźwięku, elegancki design oraz 8 godzin nieprzerwanej przyjemności słuchania- to właśnie otrzymasz dzięki słuchawkom Vasa Bla..." Więcej 

KLANG 

Dłuższy z przewodów został zaprojektowany tak, aby spełniał swoje dwie podstawowe funkcje- podtrzymywał komfortowo kabel na szyi, oraz zapobiegał wysuwaniu się słuchawek. Design dousznych słuchawek Klang pozwala również na noszenie ich jako interesującego akcesoria...Więcej 



TVA

 DOSKONAŁE HYBRYDOWE SŁUCHAWKI
 DO WSZYSTKICH RODZAI SMARTFONÓW 
ORAZ TABLETÓW

Model słuchawek TVA ma niezwykle lekką konstrukcję, dzięki czemu noszenie ich jest bardzo łatwe i wygodne. Pomimo małej wagi (tylko 14 mg), słuchawki te mają potężny 14,2 mm dynamiczny sterownik, który jest idealnie dostosowany do miłośników muzyki...Więcej    


Wszystkie modele mają inną cenę, która waha się między 599 a 175 zł. Jestem pewna, że każdy/każda z was znajdzie na stronie coś odpowiedniego dla siebie. Osobiście bardzo polecam te słuchawki i uważam, że są warte swoich pieniędzy, ponieważ oprócz dźwięku o wysokiej jakości dostajemy również przepiękny design. Jeśli jesteście zainteresowani/ zainteresowane kupnem to pamiętajcie, że podany kod dający 15 % zniżki jest bezterminowy. 

Życzę miłych zakupów! 

#sudio #sudiosweden #sudiomoments @sudiosweden 


Podobne posty

2 komentarze

  1. Słuchawki naprawdę mnie zaciekawiły, widać, że wszystko jest solidnie wykonane :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie slyszalam o takich sluchawkach!
    http://karka-skoczek.blogspot.com/2017/04/hej-odzywam-sie-pierwszy-raz-od.html

    OdpowiedzUsuń

ARCHIWUM

Statystyki